سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط تحصیل در انگلیس

 

انگلیس یکی از بهترین کشورها برای تحصیل است که دانشگاه های معتبری دارد و شرایط تحصیل را طوری فراهم کرده است که بهر احتی میتوان از پس هزینه زندگی در آنجا برآمد. دانشگاه های انگلیس دارای سطح علمی بالایی هستند و شرایط تحصیل در آنجا بسیار ایده آل است. انگلستان با 209 دانشگاه معتبر دارای نظام آموزشی قوی است به همین دلیل این کشور برای جذب متقاضیان تحصیل با رزومه و سابقه تحصیلی عالی اقدام به اعطا بورسیه های مختلف با عناوین متفاوت می کند. شاید بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان رویای دانشگاه های این کشور را در سر بپرورانند که یکی از این دانشگاه ها آکسفورد است که از جمله قدیمی و معتبرترین دانشگاه انگلیس است.

شرایط گرفتن ویزای تحصیلی انگلیس برای هر رده سنی و رشته تحصیلی فرق دارد، شرایط برای متقاضیان زیر 17.5 سال، به زیر گروه Child Tier 4 و برای متقاضیان بالای 17.5 سال به زیر گروه General Tier 4 تقسیم می شود و جالب است بدانید برای هر مقطع سنی و تحصیلی با زبان انگلیسی تدریس می شود پس باید متقاضیان کاملا از این نظر آمادگی لازم را داشته باشند.

دانشجوبان برای تحصیل در انگلیس ممکن است با هزینه های زیادی روبرو شوند که در صورت داشتن سوابق و مقالات علمی معتبر در ISI و تحصیل در دانشگاه های بسیار معتبر، از این شانس برخوردار هستند که با اخذ بورسیه تحصیلی ، بخش قابل توجهی از هزینه های تحصیلی خود را تامین کنند که این باعث میشود بتوانند زندگی بهتری را در این کشور شروع کنند. تحصیل در انگلیس مزایای بسیار زیادی دارد از جمله اینکه کسانی که فارغ التحصیل از یکی از دانشگاه های انگلیس هستند، شانس بالایی برای کاریابی نه تنها در انگلستان بلکه در بسیاری از کشورهای جهان دارند و میتوان گفت از سایر دانشجویانی که در کشورهای دیگر تحصیل کردند موفق تر هستند و زودتر به درآمد لازم میرسند و ادامه تحصیل در انگلیس برای آن ها راحت تر است.